Oralna kirurgija

Grana dentalne medicine koja nudi rješenje za bolesti, defekte, anomalije ili ozljede u području usne šupljine, a koji zahtijevaju kirurški zahvat naziva se oralna kirurgija. Saznajte sve o uslugama odjela oralne kirurgije Štimac centra dentalne medicine i potražite rješenje kod iskusnih oralnih kirurga!

Filip Štimac, dr.med.dent., specijalist oralne kirurgije

“Suvremena dentalna medicina i inovacije u stomatologiji omogućile su nam da svi kirurški zahvati budu minimalno invazivni, brzi, a što je najvažnije ugodni za pacijenta. Bez obzira na kompleksnost situacije, današnja tehnologija pruža nam efikasno rješenje za svakoga.”

Filip Štimac, dr.med.dent., specijalist oralne kirurgije

Pitajte naše doktore sve što Vas zanima vezano uz naše usluge i saznajte preporuke stručnjaka.

Pitaj doktora

Što je oralna kirurgija?

U slučaju da vam vaša dijagnoza nalaže kirurški zahvat u području usne šupljine uslijed raznih anomalija, defekata, bolesti, estetskih i funkcionalnih poremećaja ili bilo kakvih drugih neuobičajenih stanja, koja vam otežavaju svakodnevne funkcije ili uzrokuje bolove i druge smetnje, rješenje će vam se pružiti u području oralne kirurgije.

Štimac centar dentalne medicine u sklopu svog odjela oralne kirurgije pokriva sve situacije za koja će vam stomatolog dijagnostičar savjetovati kirurški zahvat te vam pruža potpunu uslugu na jednom mjestu.

Iskusni specijalisti oralne kirurgije, na čelu s Filipom Štimcem, dr.med.dent., uz posebnu pažnju izvode zahvate: ugradnje umjetne kosti, podizanje dna sinusa (sinus lift) i PRF protokola kod ugradnje implantata, apikotomije, alveotomije (vađenja umnjaka), cistektomije i ostale kirurške zahvate u oralnoj šupljini.

Zašto odabrati Štimac centar dentalne medicine?

• Odjel oralne kirurgije na čelu sa specijalistom Filipom Štimcem, dr.med.dent.

• Sigurnija ugradnja implantata uz primjenu inovativnog postupka PRF protokola

• Potpuna usluga i svi oralno kirurški zahvati na jednom mjestu

• Više od 10000 ugrađenih zubnih implantata s preko 99% uspješnosti

• Svaki zahvat započinje detaljnim kliničkim pregledom i određivanjem plana tretmana

• Napredna rendgenska dijagnostika

• Svi kirurški zahvati su bezbolni za pacijenta jer se izvode pod lokalnom anestezijom

• Specijalist oralne kirurgije uvršten među najbolje oralne kirurge u Hrvatskoj

• Centar s preko 35 godina tradicije

Simptomi i indikacije

Najčešći zahvati za koje ćete trebati potražiti iskusnog oralnog kirurga su: podizanje dna sinusa, ugradnja umjetne kosti, PRF protokol, apikotomija, alveotomija, vađenje zubi i cistektomija.

Podizanje sinusa i ugradnja umjetne kosti

Kada se u slučaju nedostatka zuba pristupa zahvatu ugradnje implantata, no maksilarni sinus je prenizak i vidljiv je nedostatak kosti, primjenjuje se zahvat podizanja sinusa (sinus lift) i ugradnja umjetne kosti.

PRF protokol

Ako se nakon inicijalne dijagnostike uoči da nemate dovoljno kosti za ugradnju zubnih implantata, u Štimac centru dentalne medicine nudimo jednu od najnovijih inovacija u dentalnoj medicini koja će vam povećati mogućnost da postanete kandidatom za ugradnju implantata - PRF protokol. Ovaj inovativni postupak omogućuje regeneraciju kosti pomoću naše krvi i plazme i čime ugradnja implantata postaje dodatno sigurnija.

Zahvat apikotomije

Oralna kirurgija, odnosno kirurški zahvat rješenje je i za kronične upale i frakture u području vrha korijena zuba (granuloma i ciste), najčešće na već liječenim zubima. Ovi simptomi zahtijevat će uklanjanje vrha korijena zuba, odnosno zahvat apikotomije (resekcija korijena), kako se zub ne bi trebao vaditi. Apikotomija je kratak i bezbolan zahvat koji se izvodi u lokalnoj anesteziji, a obavlja ga Filip Štimac, dr.med.dent., specijalist oralne kirurgije.

Zahvat alveotomije

Simptomi onemogućenog nicanja zubi koje prati bol i oticanje te impaktirani i retinirani umnjaci koji imaju nepovoljan smjer ili nedovoljno mjesta za nicanje u zubnom luku, upućuju na zahvat alveotomije, odnosno kirurško vađenje zuba.

Cistektomija

Jaki bolovi i otekline mogu biti prouzročeni zbog periapikalnih lezija zuba, tj. abscesa, granuloma ili različitih cisti, odnosno tvorevina i promjena koje su vidljive oko korijena zuba. Takve promjene se najčešće dijagnosticiraju uvidom u ortopan snimku, a uklanjaju se oralno kirurškim zahvatom - cistektomijom.

Saznajte više

Zašto se odlučiti na oralno kirurški zahvat?

Kirurški zahvati u usnoj šupljini ili na čeljusti rješenje su za brojne tegobe. Snažna bol, oticanje, upale, anomalije i defekti samo su neke od situacija u kojima je najbolje rješenje oralna kirurgija, a odluku za zahvat olakšat će uputa stomatologa na temelju dijagnostike.

Oralna kirurgija je grana dentalne medicine koja predstavlja rješenje u slučaju kada se nedostatak zubi nadomješta ugradnjom implantata te kada niste idealan kandidat za ugradnju implantata, a uz određene postupke (sinus lift, ugradnja umjetne kosti, PRF protokol) bi to mogli postati. Također, brojne tegobe u usnoj šupljini, ako se na vrijeme ne sankcioniraju kirurškim putem, mogu rezultirati težim posljedicama, poput gubitka ili uništenja postojećih ili susjednih zubi.

Zašto posjetiti stomatologa u slučaju problema?

Osim što je ponekad sastavni dio vašeg stomatološkog tretmana, kao što je to u slučaju ugradnje implantata, oralna kirurgija je vrlo često rješenje koje će vam stomatolog savjetovati kako biste se riješili bolova, oticanja ili drugih zdravstvenih tegoba koje se razvijaju u usnoj šupljini.

Odgađanje, zanemarivanje ili nepravilno tretiranje stanja koja se mogu brzo i jednostavno riješiti kirurškim putem može imati za posljedicu daljnji razvoj bolesti, upalnih procesa, anomalija i cisti, infektivnih promjena, uništenja zdravih zubi i narušenja cjelokupnog zdravstvenog stanja osobe. Bitno je reagirati na vrijeme, posjetiti stomatologa koji će napraviti detaljnu dijagnostiku te poslušati njegov savjet oko daljnjih tretmana.

Tehnologija

Najmodernija tehnologija i dugogodišnje iskustvo u oralnoj kirurgiji jamstvo su kirurških tretmana, kraćeg vremena oporavka i odličnih rezultata.

Pri dijagnosticiranju dentalne situacije i planiranju kirurške terapije primjenjuje se suvremena rendgenska dijagnostika - panoramska snimka (ortopan), ciljana snimka uz RVG ili 3D dijagnostika korištenjem CT-a. Sva rendgenska tehnologija koju koristimo smatra se najnovijim rješenjima na tržištu te jamči visoku preciznost u dijagnostici i planiranju stomatološke terapije za bilo koji dentalni problem.

Primjena suvremene tehnologije najprisutnija je u oralno kirurškim zahvatima u implantologiji, kao što su postupci ugradnje umjetne kosti i PRF protokola, koji se smatra jednom od najnovijih inovacija u stomatologiji, a primjenjuje se u samo rijetkim poliklinikama. U Štimac centru za potrebe PRF protokola koristi se poseban moderan uređaj koji procesom centrifuge razdvaja sastojke krvi pacijenta i dobiva membranu, čime ugradnja implantata u slučaju nedostatka kosti postaje puno sigurnija i brža, a sam postupak baziran na krvi pacijenta je potpuno prirodan.

Visoko educirani i iskusni oralni kirurzi primjenjuju najnovije metode i pristupe u oralnoj kirurgiji kako bi svaki zahvat prošao što brže i ugodnije za pacijenta uz najbolje rezultate. Sterilizacija i dezinfekcija uređaja i same ordijancije te visoki standardi higijene segment je kojemu pridajemo osobitu pažnju tijekom svakog operativnog zahvata.

Opis zahvata

Ukoliko ne predstavlja samo dio nekog cjelokupnog tretmana, zahvatu oralne kirurgije uvijek prethodi klinički pregled uz detaljnu rendgensku dijagnostiku (RVG, CT ili ortopan) na temelju koje će vas stomatolog dijagnostičar uputiti na zahvat kod oralnog kirurga.

Ovisno o kojem kirurškom zahvatu se radi, tijek samog zahvata će se razlikovati, no zajedničko je da su svi zahvati u našem centru brzi i bezbolni za pacijenta. Posebna pažnja posvećena je tome da se pacijent osjeća što ugodnije tijekom zahvata i da ne osjeti nikakvu bol, zbog čega se svaki zahvat izvodi pod lokalnom anestezijom. Zahvaljujući modernoj tehnologiji i dugogodišnjem iskustvu naših oralnih kirurga, svi zahvati su vrlo brzi, a vrijeme postoperativnog oporavka vrlo kratko. Sve kirurške zahvate u oralnoj šupljini izvode naši iskusni oralni kirurzi, na čelu s Filipom Štimcem, dr.med.dent.

S obzirom na dugogodišnje iskustvo u ovom području, većina kirurških zahvata je rutinska, a najčešće reakcije nakon zahvata su postoperativna bol i lagano oticanje do čega dolazi zbog rada na tkivu. Ovisno o zahvatu koji se radio i vašoj specifičnoj situaciji, doktor će vam propisati individualne savjete nakon operativnog zahvata.

Rezultati oralno kirurških zahvata

Za sve stomatološke tretmane, a osobito za kirurške zahvate u oralnoj kirurgiji, bitno je koje metode i tehnologije se primjenjuju te reference i iskustvo doktora dentalne medicine. Navedeno će se odražavati na rezultatima zahvata i tome koliko je sam zahvat ugodan za pacijenta.

Kirurški zahvati u implantologiji omogućit će osim same ugradnje zubnih implantata i rješenja za ugradnju u slučaju nedostatka kosti također i brže prihvaćanje implantata, zarastanje i regeneraciju kosti. Inovacijama i novim tehnologijama u implantologiji osobe mogu brže i sigurnije nego prije dobiti nove zube i novi osmijeh.
Kirurški zahvati u usnoj šupljini ili na čeljusti rezultirat će rješavanjem boli, smanjenjem oticanja zbog upalnih procesa ili infektivnih promjena, uklanjanjem impaktiranih ili retiniranih zubi, cisti ili drugih tvorbi i anomalija.

Postoperativni savjeti nakon zahvata najčešće uključuju stavljanje obloga na mjesto zahvata radi smanjenja otekline, uzimanje analgetika ili antibiotika u slučaju bolova i za skraćivanje postoperativnog oporavka, maksimalno održavanje oralne higijene, ispiranje usne šupljine te izbjegavanje vruće hrane i napitaka, pušenje i alkohol.

Izaberite način plaćanja

Kako bismo vam olakšali financiranje vašeg stomatološkog zahvata, osim plaćanja gotovinom, za što dajemo 5% popusta ili 10% popusta ako je iznos veći od 10 000 kuna, nudimo vam i mogućnost plaćanja svim karticama na rate. Iskoristite mogućnost plaćanja do 24 rate bez kamata ili opciju potrošačkog kredita na 60 mjeseci.

• Nužno je prihvatiti opće uvjete.

• Za povlačenje privole i slaganje s našim uvjetima obratite nam se na info@drstimac.com ili svoje postavke promijenite ovdje.

Nazovi odmah