Opća stomatologija

Pod pojam opće stomatologije ubrajamo tretmane kao što su liječenje zuba (endodoncija), ispuni (plombe) te čišćenje zubnog kamenca.

LIJEČENJE ZUBA

Liječenje zuba tj. endodoncija spada u opću stomatologiju te se odnosi na terapiju procesa samog zuba tj. zubnog živca. Samo liječenje zuba iglicama vrlo je delikatan zahvat jer zahtijeva veliku preciznost doktora dentalne medicine koji ulazi u samu srž zuba kako bi liječio upalu živca i samim time spasio zub.

Saznajte više

ISPUNI

Karijes se danas smatra najraširenijom bolesti parodonta. Uzrokuju ga bakterije koje nastaju u ustima prilikom unosa hrane. Naime, te bakterije razgrađuju saharozu, fruktozu i glukozu te tako nastaju kiseline koje mogu početi nagrizati caklinu što nakon dužeg vremena dovodi do nastanka karijesa. Najveći faktor prilikom nastanka karijesa je oralna higijena.

Što je karijes i kako se liječi?

Izjave naših pacijenata

Stručnošću, profesionalnošću i osobnim pristupom. Svi tretmani koje sam dobila ovdje bili su izvrsni, trajno su riješili moj problem i izgledaju lijepo. Mislim da je ovo izvrsna ordinacija i planiram dolaziti svaki put kad zatrebam zubarski tretman.

N A. D.

Općeniti pristup pacijentu i pružanje svih potrebnih informacija. Susretljivost i prilagodljivost individualnim potrebama.

R. V.

ČIŠĆENJE ZUBNOG KAMENCA

Čišćenje zubnog kamenca i pjeskarenje zubi spada u neinvazivne, potpuno sigurne i bezbolne postupke čišćenja zubi te redovitog održavanja oralne higijene. Činjenica je da se zubne naslage svakodnevno stvaraju te je određena količina mikroorganizama uobičajena. Problem nastaje kada se zubne naslage ne uklanjaju pravovremeno. Nakupljajući se u slojevima postaju prijetnja zdravim zubima i desnima, a ponajprije zubnoj caklini koju prvu napadaju. Upravo zato, nemoguće je naglasiti koliko je čišćenje zubi bitno za zdravlje i očuvanje zubi te je pravilno održavanje oralne higijene prvi i najvažniji korak u tome.

Saznajte više